©  Foto:

Fjand Gårdbutik - Bed & Breakfast

B & B med udsigt til det grønne i Fjand mellem Vesterhavet og Naturpark Nissum Fjord med to dejlige værelser samt stort og nyt badeværelse.

Lækkert sengelinned - som flere vælger at købe med hjem – samt håndklæder er inkluderet i prisen.

Vi har et dejligt opholdsrum med TV og internet samt mulighed for kaffe/the. Du kan nyde en dejlig landlig morgenmad i vores café fra kl. 8.15 eller efter aftale – ligesom andet spiseri kan arrangeres.

Kom og få en dejlig overnatning i rolige omgivelser på vores B&B, hvor kun fuglenes kvideren og havets brusen kan høres. Og den mest fantastiske solnedgang og stjernehimmel kan opleves!

Vores B&B er beliggende i den Gl. Strandfogedbolig, som i dag er en aktiv turistvirksomhed med Gårdbutik, Café & Galleri - Vi ligger lige midt i den smukke vestjyske natur mellem Vesterhavet og Naturpark Nissum Fjord.

Fjand Gårdbutik - Café & Galleri er en spændende butik med kaffebønner, theer og spændende delikatesser. Butikken har et stort udvalg i "nice living" - inde og ude - hørtøj fra Bohème, sundhedssko fra Acopédico samt lækkert norsk strik.

Caféen byder på lækkert hjemmebagt kage eller en let frokost.

Galleriet har skiftende udstillinger samt arbejdende værksteder.

:

Nyttige links