Fjand Gårdbutik - Café & Galleri

Fjand Gårdbutik - Café & Galleri

- den hele kaffebønne, theer, spændende lokale delikatesser, tøj, smykker, tasker, ARCOPEDICO sko, Nice Living, norsk strik & uld, Glerup filt og meget, meget mere.

Lækkerier i Caféen

Fjand Gårdbutiks Café ligger i den tidligere stald med masser af hygge og skøn akustisk. Her kan du nyde en kop friskmalet kaffe med lækkert hjemmebag eller chokolade. Caféen tilbyder også en let frokost med et godt glas øl eller vin.

Bestil Gårdbutikkens tallerken til at nyde på stranden, i sommerhuset eller meget mere mad fra Gården til en hyggelig friaften hjemme.

Søn- og hellgdage holder vi vestjysk kaffe/kagebord. ​

Musikevent

Kom og deltag i vores hyggelige musikarrangementer med sommerbuffet og levende musik med forskellige knustnere.

Galleri

Galleriet har skiftende udstillinger og arbejdende værksteder.

Grupper og busselskaber

Fjand Gårdbutik er særdeles velegnet som besøgssted for busselskaber med mulighed for guidet rundvisning og frokost eller kaffe/kage i Caféen. Cafén er desuden delvist handicapvenlig.

Bed & Breakfast

Vi udlejer også værelser som Bed & Breakfast. Her høres kun fuglenes kvideren og havets brusen. Og du kan opleve den mest fantastiske solnedgang og stjernehimmel!

Fjand Gårdbutik - butikken med de mange finurligheder. Se åbningstider og læs mere på vores hjemmeside