©  Foto:

Lukaf konference og feriehus

Har du brug for et konferencested eller stort feriehus er Lukaf i Thyborøn måske lige det, du søger. Her er rigtig god plads til det hele ved Vesterhavet! Huset er ligger i Thyborøn, med gode muligheder for oplevelser i naturen, Vesterhavet og Limfjorden. Huset er et fantastisk til en familieferie, konference eller et firmaarrangement med veludstyrede aktivitets- og wellness-afdelinger. 22 store, moderne dobbeltværelser med køleskab, TV, fri internet og bad.

Besøg også de mange spændende attraktioner i området: Sea War MuseumJyllandsAkvarietKystcentretSneglehuset og Ravhuset

Lukaf konference og feriehus i Thyborøn

Ferie- og konference hus med rigtig god plads til det hele ved Vesterhavet!

Huset er beliggende i Thyborøn, hvor der er rig mulighed for oplevelser i naturen, tæt ved Vesterhavet og alligevel i gå afstand til indkøbsmulighederne i byen.

Det 1.524 m2 store hus er et fantastisk sted for en familieferie, konference eller et firmaarrangement og er beliggende tæt på det storslåede Vesterhav.

Her er rigtig god plads til at boltre sig på, og de veludstyrede aktivitets- og wellnessafdelinger gør opholdet til noget ganske særligt. Airhockey, billard og trampolin er blot nogle af tilbuddene at vælge i mellem. Wellness-afdelingen byder blandt andet på massagestol og spa.

Træk dig tilbage og nyd privatlivets fred i et af de i alt 22 store, moderne dobbeltværelser, som alle er alle udstyrede med køleskab, TV, fri Internet og naturligvis privat bad.

Gå ikke glip af de mange spændende attraktioner i området: Sea War Museum, JyllandsAkvariet, Kystcentret, Sneglehuset og Ravhuset

:

Nyttige links