Thorsminde Camping og autocamperplads - DK Camping

Velkommen til Thorsminde Camping!

Find din perfekte ferieoplevelse ved Nissum Fjord, hvor campingpladsen ligger smukt placeret lige ved vandkanten og med en scenisk vandring over en klit, er I ved Vesterhavet. Uanset om du foretrækker at slå telt op, parkere campingvognen, eller nyde komforten i en hytte eller autocamper, så venter der en skøn ferieoplevelse på dig og din familie.

Glæd dig til en aktiv ferie med masser af vandsportsmuligheder såsom windsurfing, kitesurfing, kano, kajak og SUP direkte fra campingpladsen. Vores svømmehal inviterer til sjov og leg for hele familien, og de fremragende fiskemuligheder i byen kombineret med vores faciliteter til rensning af fisk sikrer friske fangster på middagsbordet.

Vi er et hundevenligt sted, hvor din firbenede ven også kan nyde pladsen og udforske vores hundeagilitybane. Med et stort legerum og aktivitetsrum, der tilbyder alt fra fitness og pool til playstation og brætspil, er der underholdning for enhver smag. Vores store legepladser byder på masser af sjove aktiviteter for børnene, så hele familien kan få en uforglemmelig ferieoplevelse.

Thorsminde Camping oser af hygge og tilbyder en perfekt ramme for afslapning og naturoplevelser. Lad dig fortrylle af vores idylliske omgivelser og skab minder for livet sammen med os.

På campingpladsens touchskærm kan du finde flere turistattraktioner, overnatningsmuligheder, kort mm. over Holstebro Kommune.

Se video fra Thorsminde.